Ξεκινώντας...



Στη δεκαετία του ΄80 -εκεί στα φοιτητικά μου χρόνια- κόλλησα μια καλή συνήθεια: να ταξιδεύω με ποδήλατο.

Όλες οι συνήθειες συνηθίζουν να έρχονται με ασυνήθιστο τρόπο. Τα γνωστά ντε: άλλο θέλεις και άλλο σού προκύπτει. Για παράδειγμα, όλοι όσοι καπνίζουν το πρώτο τους τσιγάρο δεν φαντάζονται εκείνη τη στιγμή τι θα τους προκύψει αργότερα. Η πλειοψηφία των καπνιστών μου λένε πως θέλουν να σταματήσουν το κάπνισμα, αλλά ενώ το θέλουν δεν το μπορούν. (Χα, έχω όμως μια λύση και γι΄ αυτούς...)

Όμως -αντίθετα με τους φίλους μου τους καπνιστές- είχα μια καλύτερη τύχη. Διανύω την 5η δεκαετία του εγκόσμιου βίου μου κι ακόμα δεν θέλω καθόλου να σταματήσω τη συνήθεια. Μεγάλη τύχη! Γιατί; Απλά γιατί η μοίρα με έφερε να ζω στην Ελλάδα. Σε μια χώρα ιδανική για να ταξιδεύεις με ποδήλατο!

Αυτή την καλή τύχη θα περιγράψω στις σελίδες αυτές.

Από τη σέλλα του ποδηλάτου με περίμενε μια ευχάριστη έκπληξη: ανακάλυψα την Ελλάδα όχι όπως μιλούσαν γι΄ αυτή, αλλά όπως είναι.

Δεν υπάρχουν σχόλια: