Η σελίδα του γέλιου

[Η σελίδα αυτή θα ενημερώνεται - ελπίζω γιατί το γέλιο το έχουμε ανάγκη...]


Το Σήμα (The arrogance of authority)


Ένας σερίφης της DEA σταματάει σε ένα ράντσο στο Texas, και λέει στο γέρο rancher.
"Θα ελέγξω για παράνομα φυτά." Ο rancher λέει "ΟΚ αλλά μη πας σε εκείνο εκεί το χωράφι".



Ο DEA εκρήγνυται αμέσως! "Μίστερ, έχω την εξουσία της ομοσπονδιακής κυβέρνησης!"
Βάζει το χέρι στην τσέπη, βγάζει το Σήμα και περήφανα το δείχνει.
"Το βλέπεις αυτό; Πηγαίνω όπου θέλω με Αυτό. Ούτε ερωτήσεις, ούτε απαντήσεις. Είμαι σαφής;"

Ο rancher νεύει ευγενικά και ζητά συγνώμη.

Λίγο μετά ο ράντσερ ακούει ουρλιαχτά και βλέπει τον DEA να τρέχει πανικόβλητος έχοντας από πίσω έναν Santa Gertrudis.



Με κάθε βήμα ο ταύρος τον πλησιάζει και φαίνεται ότι ίσως δεν θα τη βγάλει καθαρή.
Ο ράντσερ πετάει το φτυάρι, τρέχει στο φράχτη και ξελαρυγγιάζεται όσο μπορεί πιο δυνατά:

"Το Σήμα! Δείξε του το Σήμα!"



Ωραίος ο παπάς


Στρίβει άτσαλα ο παπάς με το Υugo και πέφτει σε μια Ferrari που έρχονταν σφαιράτη. Και γίνεται μια τρομακτική σύγκρουση, από την οποία καταστρέφονται ολοσχερώς και τα δύο αυτοκίνητα.
Οι οδηγοί όμως δεν έχουν ούτε γρατσουνιά. Βγαίνει από τις λαμαρίνες ο οδηγός της Ferrari και κατεβάζει όλα τα καντήλια στον παπά.

Ατάραχος ο παπάς απεγκλωβίζεται κι αυτός από το Yugo και λέει πράος:

-Τέκνον μου ηρέμησε. Είναι αμαρτία να υβρίζεις αυτή την στιγμή που έχει επιτελεστεί ένα πραγματικό θαύμα. Τα αυτοκίνητα μας καταστράφηκαν τελείως όμως εμείς δεν πάθαμε απολύτως τίποτα. Αυτό δεν είναι θαύμα;

Ο τύπος συνειδητοποιεί πως είναι σώος και αβλαβής και δαγκώνεται.

-Εεεεε παπά μου ίσως έχεις λίγο δίκιο...

-Και όχι μόνο αυτό τέκνον μου, ακάθεκτος ο παπάς, αλλά μας δίδεται η ευκαιρία να δοξάσουμε τον Κύριο, πίνοντας από αυτό το κρασί που προόριζα για την Θεία Κοινωνία. Και βγάζει ένα μπουκάλι μαυροδάφνη. Το ανοίγει ο παπάς και το προσφέρει. Ο τύπος με ύφος αποκάλυψης το παίρνει και κατεβάζει κάμποσο για να στανιάρει.

-Πάτερ μου δεν ξέρω τι να πω, είναι πράγματι ένα θαύμα, άντε πιες κι εσύ για να δοξάσεις τον Κύριο.

-Α όχι τέκνον μου, εγώ περιμένω την αστυνομία για το αλκοτέστ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: