Φωτογραφία γυμνού

Ιταλικό hardcore - Περιεχόμενο για ενηλίκους - Εάν προσβάλεστε από το γυμνό παρακαλώ απομακρυνθείτε από τη σελίδα.

Τρεις μέρες πήρε το ξεγύμνωμα της Ιταλίδας. Το γδύσιμό της ήταν αργό, πολύ αργό, κανονικό στριπτίζ. Υπήρχαν πολλά ρούχα και εσώρουχα να απομακρυνθούν, βρέθηκαν στρώματα χρώματος από το αρχικό κόκκινο μέχρι πράσινο, μπλε, κίτρινο, πορτοκαλί, μαύρο, διότι λόγω σκληρότατης ιστορικής χρήσης και ταλαιπωριών ο σκελετός είχε βαφεί ήδη πολλές φορές (οι παρούσες φωτογραφίες τραβήχτηκαν πριν το τελευταίο βάψιμο).

Το φωτομοντέλο δεν είναι επαγγελματίας, και δεν θα αποκαλύψουμε το όνομά της. Μερικές τεχνικές λεπτομέρειες μόνο μπορούν να αποκαλυφθούν:
- Χρόνος και τόπος γέννησης: αρχές δεκαετίας 80, περιοχή του Τορίνο, βόρεια Ιταλία.
- Κατασκευαστής: Mario Sannino.
- Υλικό: CrMo Columbus SP.
- Βάρος πλαισίου (χωρίς πηρούνι): 1800 γραμμάρια.
- Μούφες: υπάρχουν σχόλια στις φωτογραφίες.
- Ηλικία: το ιδανικό φωτομοντέλο, η απόλυτη θηλυκή αιώνια νεότητα. Παρά την ανελέητη συνεχή χρήση της από τη γέννησή της μέχρι σήμερα, η Ιταλίδα είναι μάχιμη, όμορφη, ερωτεύσιμη. Και σκοπεύει να παραμείνει έτσι, της μοίρας επιτρεπούσης.



Η μούφα του άνω ποτηριού.



Η μούφα του κάτω ποτηριού.



Το ένα braze-on του λεβιέ της αλλαγής.



Η μούφα του παλουκόσελου. Ασημοκολλήσεις με ακρίβεια μορίου.



Η μούφα της μεσαίας τριβής. Φαίνεται και η μικρή γέφυρα ενίσχυσης των κάτω ψαλιδιών. Στις μούφες δεν υπάρχει ούτε μία ευθεία γραμμή, υπάρχουν μόνο καμπύλες.



Η μούφα της μεσαίας τριβής από κάτω. Χτυπημένη η φίρμα του κατασκευαστή, όπως και το νούμερο του σκελετού (μήκος κάθετου σωλήνα). Φαίνονται τα δύο brazed-on κανάλια για τις ντίζες των αλλαγών, όπως και δύο ανοίγματα στη μούφα για το στέγνωμα του σκελετού εσωτερικά από την υγρασία. Ο σκελετός (πρέπει να) φορά τριβή Campagnolo, η οποία έχει πλαστική θήκη για την προστασία των τριβόμενων μερών από νερό και ξένα σώματα.



Μια ματιά στο εσωτερικό της μούφας. Οι σωλήνες είναι κομμένοι μόνο όσο χρειάζεται. Ο σκελετός είναι βαμμένος και από μέσα, με δύο στρώματα χρώματος, και με το αστάρι και με το μητρικό του χρώμα (κόκκινο).



Το νύχι του σαζμάν. Brevettato Campagnolo. Υπάρχει και ρεγουλατόρος (με πάσο 3mm), ο οποίος δεν φαίνεται από τη γωνία αυτή.



Η μούφα-γέφυρα των κάθετων ψαλιδιών για το φρένο.



Λεπτομέρεια της γέφυρας του φρένου. Η ακρίβεια των ασημοκολλήσεων συνεχίζει να προκαλεί ζάλη.

4 σχόλια:

alexandros είπε...

Σε ζηλεύω, κι εγώ μετά από αλουμίνια και καρμπόν ψάχνω κάτι τέτοιο (στερνή μου γνώση να σε είχα πρώτα...τώρα δεν υπάρχουν λεφτά), αθάνατο όπως και κάθε τι τον προηγούμενων δεκαετιών.Κάτι ανάλογο μου συνέβη και στη φωτογραφία όπου αφού δοκίμασα τα πάντα σε ψηφιακές, ξαναγύρισα σε μηχανοκίνητες φιλμάτες του 70-80..(άλλη μαγεία το φιλμ).

Eaglos είπε...

Πες από τώρα ότι δεν θα το βάψεις αχταρμά με ότι σπρέυ σου έχει περισέψει :)

iason είπε...

Όχι, τα σπρέυ μού τέλειωσαν οπότε κανένα πρόβλημα Χαχαχα :-)
Η πλάκα είναι ότι το έβαψα με καλή μπογιά αυτοκινήτου κλπ., υποτίθεται, όμως βγήκε μάπα... οπότε κάποια στιγμή θα ξαναφάει βάψιμο. Πάλι!

Eaglos είπε...

Η κλασσική λύση της ηλεκτροστατικής
δεν θα σου κοστίσει πάνω από 20-30 ευρώ.

Για κάτι πιο ειδικό και πολύ πιο όμορφο υπάρχει ο Γιάννης :)
http://johndoctor.blogspot.com/