Σελίδα σχολίων


Παρακαλώ αφήστε σε αυτή τη σελίδα τα γενικά σχόλιά σας.

17 σχόλια:

xasodikis είπε...

Αγαπητέ φίλε, μόλις ανακάλυψα κατά τύχη το μπλογκ σου (βάζοντας στο google "Ολίγυρτος", βγήκε μέσα στα λινκ...).
Μου αρέσει πάρα πολύ σαν ιδέα και σαν σκεπτικό. Θα σε παρακολουθώ και ελπίζω να συνεχίσεις με το ίδιο κέφι!

iason είπε...

Αυτό το «θα σε παρακολουθώ» είναι από τα μεγαλύτερα δώρα για ένα blog - αναφανδόν υποθέτω. Ώστε έτσι ο Ολίγυρτος... (!) Βρε ο Ολίγυρτος, τι μνήμες μπορεί να φέρει το διαδίκτυο την σήμερον ημέραν...

Ανώνυμος είπε...

Εντελώς τυχαία και από άλλες οδούς...συγκεκριμένα μέσα απο μία έρευνα σχετική με 'Βαθια Οικολογία' και τον Νορβηγό φιλόσοφο Arne Naess έτυχε να βρω το μπλόγκ σου. Το ενδιαφέρον βέβαια που αποκτά θα τολμούσα να πω μεταφυσικό χαρακτήρα είναι ότι λίγο νωρίτερα έχοντας για μουσική υπόκρουση το 3ο πρόγραμμα έτυχε να ακούσω μία συνέντευξη όπου κάποιος αυτοαποκαλέστηκε φανατικος του ποδηλάτου σε μία μουσική εκπομπή για να ανακαλύψω στη συνέχεια ότι πρόκειται για ένα παλιό χαμένο φίλο. Έχω γίνει κι εγώ φανατικός του ποδηλάτου στην Αθήνα. Κατόπιν αυτών θα χαρώ πολύ να σε γνωρίσω!

iason είπε...

Αυτό που θέλω να ευχηθώ και σε σένα φίλε μου, όπως και στον καθέναν όπου κι αν ζει, είναι να καταφέρεις να εντάξεις το ποδήλατο μέσα στον υπόλοιπο τρόπο ζωής σου. Και να είσαι σίγουρος ότι δεν θα το μετανιώσεις ποτέ. Ίσως κάποτε γνωριστούμε. :-)

ΝΙΚΟ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟ είπε...

Ήδη εδώ και ένα χρόνο το έχω κάνει και παρότι ζω στο κέντρο κυκλοφορώ συχνα με το ποδήλατό μου (ένα παλιό και αγαπημένο) που έφερα μαζί μου από την Αμερική...δεν έχω ταξιδέψει ακόμη ετσι στην Ελλάδα οφείλω να ομολογήσω

Ανώνυμος είπε...

Φίλε είσαι τρομερός... Δεν έκανα άλλη δουλειά σήμερα στη δουλειά εσένα διάβαζα!!! Σε βρήκα από ποστ σου στους podilates.gr...

Fragkiskos Vellis είπε...

Από τα πιο όμορφα και ενδιαφέροντα blogs! Καλή συνέχεια!

miltous3 είπε...

Είμαστε μία παρέα από Θεσσαλονίκη,Λάρισα και Αθήνα και πεταλάρουμε εντός και εκτός Ελλάδος.
Βρήκα το blog σου τυχαία και πραγματικά χάρηκα πάρα πολύ που η άλλη Ελλάδα υπάρχει στο μυαλό και άλλων ανθρώπων...
http://viva-la-bicycletta.blogspot.com

Μπινέλας Μίλτος

iason είπε...

Έλα παναγιά μ΄! Πλάκα έχει να ανακαλύπτεις κι άλλους τρελλούς σαν κι εσένα σ΄ αυτή τη "λογική" χώρα...

miltous3 είπε...

Χρόνια πολλά Γιάννη,πολύχρονος με υγεία και περισσότερες ώρες πετάλι στο καινούριο έτος...

iason είπε...

Αχχχ αυτές οι ώρες που λείπουν...

Ανώνυμος είπε...

Είμαι και εγώ ποδηλάτης από βόρεια Ελλάδα. Παρακολουθώ το blog σου εδώ και καιρό και μου αρέσει ιδιαίτερα ότι κατασκευάζεις μόνος σου τον ποδηλατικό σου εξοπλισμό. Αυτό για μένα σημαίνει πολλά, γιατί το ποδήλατο πάνω απ’όλα σημαίνει αυτάρκεια και μια αυτόνομη στάση ζωής. Σε μια εποχή που εμπορευματικοποιήτε και ο αέρας που ανασαίνουμε άνθρωποι σαν και σένα σπανίζουν. Παρακολουθώ διάφορα ποδηλατικά φόρουμ αλλά δυστυχώς όλα στοχεύουν στην δημιουργία καταναλωτικών αναγκών. Ποδήλατα από τιτάνιο, από ανθρακονήματα, από χρωμόλη και η αποβλάκωση καλά κρατεί. Έχω γνωρίσει ποδηλάτες που γυρνούν τον κόσμο με μονοτάχητα ποδήλατα περασμένων δεκαετιών πλημμυρισμένους από τη μαγεία του ταξιδιού και από την άλλη δυστυχώς ανθρώπους να ξοδεύουν μια μικρή περιουσία για ποδήλατα που χρησιμοποιούν για βόλτες μερικών χιλιομέτρων μέσα σε πόλεις. Κάνω και εγώ ταξίδια με το ποδήλατό μου αλλά και καθημερινή μετακίνηση με αυτό. Όνειρό μου είναι να βγω κάποτε και στο εξωτερικό, σκοπό που από τώρα τον ετοιμάζω σωματικά και οικονομικά. Είμαι όπως καταλαβαίνεις λάτρης της φύσης και της απλότητας, μου αρέσει η μοναχικότητα – που είναι διαφορετική από τη μοναξιά γιατί είναι κάτι που εγώ έχω επιλέξει – τα ταξίδια σε άγνωστα μέρη, και όνειρό μου πριν κλείσω τα μάτια μου για πάντα να γνωρίσω όσο γίνετε πιο πολλά γύρω μου, σε ένα κόσμο τόσο ενδιαφέρων που το να κάθομαι σε μια καφετέρια η ταβέρνα και να αναμασώ λόγια, καπνούς και ύβρεις μου μοιάζει με φυλακή. Αν ποτέ θελήσεις να περάσεις από την προσωρινή μου κατοικία είσαι καλοδεχούμενος, αν πάλη θέλεις να επικοινωνήσουμε κι αυτό καλό. Πνεύματα είμαστε και ταξιδεύουμε, πατρίδα μας όλη η γη.
Αλέξανδρος.

Athanasius Tsoutseos είπε...

iason είναι καιρός που το blog σου είναι για μένα ένα σημείο ξεκούρασης. Το επισκέπτομαι μια φορά στο τόσο και ταξιδεύω με τα ταξίδια σου. Σήμερα διάβασα και το παραπάνω σχόλιο του Αλέξανδρου και κατάλαβα ότι όσο και αν μερικές φορές αισθανόμαστε μόνοι στην γωνία από όπου βλέπουμε τα πράγματα, τελικά δεν είμαστε. Διαβάζοντας τον Αλέξανδρο έβλεπα τον εαυτό μου να μιλάει για τον τρόπο που βλέπω την ποδηλασία και για την απογοήτευση που αφήνει τελικά η Online ποδηλατική κοινότητα που μετά από 1-2 χρόνια ρομαντικού ψαξίματος κατέληξε σε έναν χηδαίο καταναλωτισμό και ποδοσφαιρικού επιπέδου και φανατισμού συζητήσεις από ανθρώπους που ποδηλατούν 1 φορά το μήνα.

Μεγαλώνω 3 παιδιά αυτό τον καιρό και τα ταξίδια για εμένα έχουν πάρει αναβολή, ωστόσο ο iason μας δίνει όνειρα για το κάτι άλλο από την πεζή καθημερινότητα. Σε ευχαριστούμε.

iason είπε...

"...τα ταξίδια για εμένα έχουν πάρει αναβολή, ωστόσο ο iason μας δίνει όνειρα..."
Παρομοίως, φίλε μου. Τα ταξίδια μας μαθαίνουν να μαθαίνουμε από τον εαυτό μας όπως από τους άλλους. Αυτό, γιατί ο πραγματικός ταξιδευτής βλέπει με τα μάτια των άλλων.

Ανώνυμος είπε...

Φιλε μου δεν βρηκα το blog σου τυχαια. Εψαχνα για κατι τετοιο και το βρηκα στην καλυτερη του μορφη. Ευχαριστω πολυ που μοιραζεσαι τις γνωσεις σου με τους υπολοιπους. Βρηκα απαντησεις σε ερωτηματα που ειχα καιρο και απαντησεις σε ερωτησεις που ακομα δεν τις ειχα κανει! tembelo gongoliero

Ιωάννα είπε...

Απ'ο τα πιο ενδιαφέροντα μπλογκ!!!! Έψαχνα συνεχώς το κουμπί για ''like'' σαν να επρόκειτο για σελίδα του φ/β (η αλήθεια, όμως, είναι οτι εκεί, δεν υπάρχουν τόσο ενδιαφέρουσες σελίδες)

Unknown είπε...

Διαβάζω στα σχόλια, για το πως ανακάλυψαν αυτό το μπλοκ ,ετσι θα γράψω και εγώ τη δικιά μου εμπειρία και με την ευκαιρία να γνωστοποίησω, στους φίλους του ποδηλάτου και όχι μόνο, ενός ονείρου μου. Η ανακάλυψη του μπλοκ μόνο τυχαία δεν ήταν πιστεύω. Έχω και εγώ ονειρό ,να κάνω το γύρο της Ελλάδας με ποδήλατο, και έτσι για να μπω στο κλίμα και να προετοιμαστώ καλύτερα, βλέπω χάρτες και μέρη στο Google Earth.Μια φωτογραφία με το ποδήλατο σου ,ζεμενο με το απίθανο τρέιλερ, με τραβηξε την προσοχή . Στην αρχή υπέθεσα πως είναι κάποιος τρελοτουριστας ,που για να μεταφέρει και τρέιλερ θα είναι από κάποια βόρεια χώρα, που εκεί άλλωστε ,παρά τον αστακό καιρό το ποδήλατο είναι τρόπος ζωής και όχι μόνο. Με έκπληξη όμως διαπίστωσα πως υπάρχουν και σ αυτόν το τόπο φευγάτα μυαλά. Από τότε αισθάνθηκα τυχερός που βρήκα ένα 'σύμμαχο ' για να πραγματοποιηθεί το όνειρο μου, καθώς οι συμβουλές και οι εμπειρίες σου, πιστεύω θα με βοηθήσουν στο ταξίδι. Ένα ταξίδι ,που ως στόχο έχω να γυρίσω όλη την ηπειρωτική Ελλάδα, όσο το δυνατό κοντά σε παραθαλασιες περιοχές, όπως τα παραλία της δυτικής Ελλάδας, στον Κορινθιακό, γύρο Πελοποννήσου, Σούνιο, Πήλιο, ακτές Θεσσαλίας και Πιεριας, Χαλκιδική ,αλλά και να βρεθώ σε νησια όπως Κέρκυρα, Λευκάδα, Εύβοια, Θάσο, Σαμοθράκη.. Αλλά και σε ορεινά μέρη όπως το Μέτσοβο, τον Ελικώνα, Πάρνωνα,τις παρανεστιες περιοχές . Το όλο ταξίδι ξεπερνά τα 6500 χμ και τους 2 μήνες πάνω σε ένα ποδήλατο. Δεν έχω ξανακάνει μεγάλο ταξίδι, ούτε μεγαλύτερη Ημερήσια απόσταση πάνω από 100χμ ..το να πραγματοποιηθεί όλη η διαδρομή δεν είναι ο σκοπός μου.. Άλλωστε γνωρίζω ή φαντάζομαι καλύτερα, τις δυσκολίες του εγχειρηματος.Σκοπός μου είναι να γίνει η πρώτη πετάλια, γιατί το πραγματικό ταξίδι τότε ξεκινάει και θα μαι ευχαριστημένος αν κάνω το 1/10 . Γιατί η ουσία δεν βρίσκεται στα καλυπτομενα χιλιόμετρα, αλλά στις μοναδικές στιγμές που θα ζήσω στις 10,20,30 μέρες Εξερευνώντας αυτήν την Άλλη Ελλάδα, που την διαβάζουμε από αυτό το μπλοκ και ζηλεύουμε, που την βλέπουμε σε φωτογραφίες και θέλουμε να τη ζήσουμε τόσο μοναδικά.