Αχ παλιόσκυλο...

Δεν με κυνηγούσανε πρώτη φορά σκυλιά, αλλά αυτή τη φορά δεν είχα τρόμπα (γιατί, δεν ξέρω, μυστήριο) και αποφάσισα να χρησιμοποιήσω το χέρι μου. Κατέβασα μια πολύ γερή γροθιά στο κεφάλι του μεγάλου σκύλου που με πλησίασε επικίνδυνα από τα δεξιά. Πόνεσα πολύ. Στον ξύπνιο μου όμως.

Δυο μέρες πέρασαν και το χέρι ακόμα είναι μελανό και με πονάει. Το χτύπημα στην κόψη του καναπέ ήταν δυνατό.

Ηθικό δίδαγμα: ο ποδηλάτης ποτέ να μη μαλώνει με τη γυναίκα του για να μην κοιμάται στον καναπέ.
Ηθικό δίδαγμα ΙΙ: ο ποδηλάτης να κοιμάται σε φαρδύ κρεβάτι και χωρίς επικίνδυνες προεξοχές για να μπορεί να χτυπάει τα σκυλιά χωρίς να χτυπιέται ο ίδιος.

Αχ βρε παλιόσκυλο, δεν θα σε πετύχω σε άλλο όνειρο; Θα σού δείξω εγώ... Την τρόμπα να μη ξεχάσω μόνο...

7 σχόλια:

platoc8 είπε...

Θα χτύπαγες πραγματικά σκύλο ??

iason είπε...

Ως ξύπνιος ή ως κοιμισμένος;
Πέρα από το αστείο, ναι αλλά υπό όρους: αυτός να είναι ο επιτιθέμενος και εγώ ο αμυνόμενος, και μιλάμε για χτύπημα όχι απειλητικό κατά της ζωής, μόνο για να καταλάβει ότι δεν τον παίρνει.
Όπως αυτός θέλει τη δική του σωματική ακαιρετότητα, έτσι και γω θέλω τη δική μου. ;-)

platoc8 είπε...

δηλαδή, με την ίδια λογική, που θα χτύπαγες(αν μπορούσες λέμε τώρα..) και μια αρκούδα ... :P

για πες και για αλλα όνειρα ... ενδιαφέρον έχεις

:)

iason είπε...

Εγώ έχω ενδιαφέρον ή το όνειρο;
Μήπως είσαι ψυχίατρος, ή ονειρολόγος;

platoc8 είπε...

Ούτε ψυχίατρος, ούτε ονειρολόγος ...
Εσύ είσαι από την άλλη Ελλάδα, και εγώ από άλλο κόσμο ...

Καλή συνέχεια
Θα αφιερώσω ώρα στο Blog σου ... : )
Πλάτων.

Ανώνυμος είπε...

Απο την άλλη, αν δεν είχες τσακωθεί με την γυναίκα και ήταν δίπλα σου, τότε θα σε έδιωχνε στα σίγουρα απο το κρεβάτι μετά το χτύπημα στο κεφάλι της...

iason είπε...

Χαχα... μη σε ακούσει μονάχα κανένας platoc8 και σε ρωτήσει αν θα χτύπαγες πραγματικά γυναίκα...